20 września 2012

RÓŻOWE LOTTO BUKIETY

Dzisiaj zdradzę co zrobiłam z kuponów totolotka, które zamiast kwiatów chciała dostać pewna Młoda Para w dniu ślubu (pisałam już o tym tutaj). Skoro kupony miały być zamiast tradycyjnych kwiatów, to chociaż powinny wyglądać jak kwiaty. I idąc za tym pomysłem zrobiłam dla nich totolotkowy, różowy bukiecik. 
Sprawa bardzo prosta, wystarczy kilka długich wykałaczek do szaszłyków, spinacze biurowe, jakieś kwiatki (ja wykorzystałam wrzosy) i coś do przybrania. Chwila czasu, aby pozwijać kupony, trochę inwencji, aby je pomieszać z kwiatami i bukiet gotowy. Sylwii i Marcinowi bukiet się bardzo podobał, a Wam?



5 komentarzy:

  1. Piękny - mogę skorzystać z pomysłu, ponieważ para młoda do której idziemy na ślub też chce kupony totka :) ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy jest możliwość wykonania go na zamówienie? Bardzo mi się spodobał, potrzebuje takiego, a sama wykonać nie potrafię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, jak najbardziej mogę pomóc z wykonaniem. Proszę o kontakt na priv. (najlepiej przez fb). Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Z chęcią zamówiłabym u pani taki bukiet tylko nie wiem jak na prriv napisać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. Jak najbardziej mogę pomóc z bukietem. Proszę o kontakt przez Facebooka, lub o podanie swojego adresu mail w komentarzu (odezwę się). Pozdrawiam!

      Usuń

Korzystanie z treści oraz zdjęć bloga POLOWANIE NA MOTYLE (renata-fotografia.blogspot.com) bez wiedzy właściciela jest zabronione. (Dz. U. Nr 24, poz. 83)
Obsługiwane przez usługę Blogger.