18 października 2012

VACANCES EN FRANCE: CONCOURS PHOTO

Ostatnio brałam udział w konkursie fotograficznym "Niezapomniane wspomnienia..." organizowanym przez Centrum Języka Francuskiego, gdzie kiedyś chodziłam na zajęcia. Na konkurs należało przesłać zdjęcia z wakacji we Francji.
Wybrałam 5 zdjęć z naszego wyjazdu do Paryża i zgłosiłam je do konkursu.
Moje zdjęcie placu Concorde (pierwsze w tym poście) zostało wyróżnione, a w nagrodę dostałam książkę Stepnen'a Clarke - "Merde! Rok w Paryżu".


Książkę już czytałam wcześniej i polecam ją wszystkim. Jest to historia Paula - typowego anglika, który zostaje zatrudniony we francuskiej firmie i przeprowadza się do Paryża. Od pierwszych dni pobytu w stolicy mody Paul uczy się "jak przetrwać w kraju, gdzie rok zaczyna się we wrześniu, najczęściej uprawianą dyscypliną sportową są strajki, a z powodu psich odchodów na ulicach do szpitala trafia ponad sześciuset paryżan rocznie.
Jest to niezwykle zabawna powieść przygodowa oraz doskonały przewodnik po współczesnej Francji - jej stereotypach, konwenansach i uroczych dziwactwach."


POLECAM! Jeśli ktoś chce pożyczyć tę książkę, zapraszam, mam już 2 egzemplarze!
Pozostałe zdjęcia z wyjazdu do Paryża, które zgłosiłam do konkursu poniżej.


Wszystkich laureatów konkursu oraz zgłoszone zdjęcia możecie zobaczyć tutaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Korzystanie z treści oraz zdjęć bloga POLOWANIE NA MOTYLE (renata-fotografia.blogspot.com) bez wiedzy właściciela jest zabronione. (Dz. U. Nr 24, poz. 83)
Obsługiwane przez usługę Blogger.